Memandangkan kami komited untuk memastikan anda menerima barangan anda dalam keadaan terbaik, semua produk diperiksa sebelum penghantaran. Walau bagaimanapun, produk mungkin rosak semasa proses penghantaran.
Jika dalam apa jua keadaan barang rosak semasa penghantaran, kami menawarkan penggantian atau bayaran balik. Sila maklumkan kepada kami dalam masa 3 hari selepas menerima pembelian anda jika mana-mana item anda rosak atau rosak.
Polisi pemulangan hanya akan berkuat kuasa untuk tempoh 3 hari kalendar dari masa anda menerima item anda daripada syarikat kurier. Jika anda telah melebihi tempoh ini dan masih inginkan bayaran balik, sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami untuk bantuan lanjut.
Untuk meminta bayaran balik, sila hubungi kami di “info@ukirkuantan.com.my”. Kami akan memberikan anda dokumen yang diperlukan untuk memproses tuntutan anda selepas ia dinilai oleh syarikat kami.
Pakaian dalam tidak layak untuk dipulangkan kerana kebimbangan kebersihan.
Pembeli dikehendaki memulangkan barang yang rosak atau rosak melalui POS. Item mesti dipulangkan bersama semua kandungan asalnya (hadiah percuma, aksesori, pembungkusan asal, dll.), dalam keadaan baharu, dan dengan tag & label dilampirkan.
Proses bayaran balik bermula selepas kami menilai produk anda yang dipulangkan. Penilaian kualiti ini mungkin mengambil masa sehingga 2 hari perniagaan. Kami akan menghantar pemberitahuan e-mel kepada anda setelah ia selesai. Jika barang didapati rosak atau rosak, Ukir Kuantan akan membayar balik sebarang caj penghantaran, dan bayaran balik penuh akan dikreditkan ke akaun bank anda.
Pemulangan dan pemulangan ditawarkan HANYA untuk barangan yang rosak dan rosak. Ukir Kuantan tidak melindungi kerosakan akibat kemalangan atau kehausan yang disebabkan oleh pembeli.
Item tidak layak untuk bayaran balik jika:
Mereka diterima dalam keadaan baik
Mereka tidak memenuhi keutamaan peribadi pelanggan
Mereka telah digunakan
Pelanggan telah mengubah fikirannya tentang pembelian produk
Pembatalan tidak dibenarkan sebaik sahaja pesanan dibuat KECUALI pelanggan telah dimaklumkan bahawa item tidak boleh dihantar ke lokasi yang diminta.